piątek, 7 września 2012

Litery II.

Zapraszam na kolejny kurs autorstwa SentiMenti dotyczący tworzenia liter :)

styrodur + skalpel

 

i moja dobra rada: skalpelem zawsze od siebie, a nie do siebie ;)


potem gazety + klej i oklejam literkę

teraz biała farba
 

czarny tusz na brzegi

potem lakier bezbarwny z mieniącymi srebrnymi drobinkami, a co mi tam, trochę glamour będzie ;)))
na to jeszcze lakier bezbarwny matowy;
w międzyczasie w ruch idzie papier ścierny i jest druga literka;

jeszcze tylko "M" i będziemy w domu :)))

a dla wszystkich osób, które chciałyby zrobić literki ze styroduru podpowiadam, że ten materiał wykorzystywany jest podobnie jak styropian w budownictwie więc na pewno sporo odpadów można u znajomych, którzy akurat budują dom znaleźć, a jeśli wolicie żeby literki były śliczne i równiutkie, a nie takie koślawe jak moje to nadmienię, że za niewielkie pieniądze można kupić wycięte ze styroduru literki w dowolnej czcionce i różnej wielkości np. na allegro, po wpisaniu w wyszukiwarce allegro "litery styrodur"

2 komentarze:

  1. Mam pytanie, nie wiem czy wypada, ale zapytam, już od dawna rozglądam się za styrodurem, gdzie najlepiej i najtaniej go kupić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytać zawsze wypada ;) Niestety nigdy nie kupowałam styroduru. Myślę, że najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się z SentiMenti przez jej bloga. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń