piątek, 7 września 2012

Gazetka ścienna / tablica.

Witam Was serdecznie i zapraszam na kurs autorstwa SentiMenti.

zrobiłam sobie gazetkę ścienną do pracowni :) czyli moje miejsce na pele-mele czyli misz-masz czyli groch z kapustą czyli mogę sobie przypiąć to co mi się podoba i już :)
tablica jest duża, 124 x 90 cm i gruba na 3 cm;
zrobiłam ją ze styroduru, jeden arkusz był za mały więc dokleiliśmy pasek z drugiego, arkusze styroduru łączą się na zakładkę więc sklejanie ich nie przysparza kłopotu;
tu sklejona baza

położyłam styrodur na tkaninie i przykleiłam ją na tylnej stronie, ta tkanina to tylko podkład żeby nie prześwitywał mi niebieski kolor i łączenie
 

tu płyta oklejona białą tkaniną



i tkanina docelowa, tę przypięłam pinezkami bo jeśli za jakiś czas się pobrudzi lub znudzi to mogę zdjąć i wyprać albo wymienić na inną
 

tablica gotowa

żeby przymocować ją do ściany wbiłam plastikowe kołki rozporowe, z tyłu obcięłam, stworzyły one tulejki w płycie przez które przeszły śruby do zamocowania do ściany

i już wisi , mogę przypinać do niej szpilkami lub pinezkami



teraz tylko przypinać odpinać przypinać odpinać przypinać odpinać...


ps. w odpowiedzi na pytanie, na szybko narysowałam jak łączą się płyty styroduru :)


Carra, for you :)


dzięki za odwiedziny :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz