poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Wazon w różyczki.

Witam Was serdecznie :)  Chciałabym dzisiaj przedstawić kurs na ozdobny wazon autorstwa Jasmin.
 








Przepis na flakon z doniczki.

- gliniana doniczka
- primer
- farba biała na podkład
- farba fioletowa, czarna ,biała do tła
- serwetka w różyczki i z ornamentem
- lakier wysoki połyski Flugger 70
- relief złoty
- farby metaliczne do pomalowania ornamentu i reliefu do wyboru


Tym razem pokazuję parę zdjęć od kuchni, jak powstawał flakon, to nie kursik bo nie ma mi kto robić zdjęć podczas pracy, ale w skrócie jeżeli ktoś zorientowany co nieco w decu to będzie wiedział o co chodzi.



Malowałam sobie doniczkę glinianą primerem aby uszczelnić pory i dla przyczepności, potem całość białą farbą jako podkład pod pracę.



Nakleiłam pojedyncze różyczki i ornament który będzie podkładem pod relief, lubię tak robić, po wzorze łatwo się maluje wzory.



Farbę wymieszałam  tak by zgadzała się z tłem wokoło różyczek, potem lakierowałam i szlifowałam aż do uzyskania połysku.



Po wzorze pomalowałam konturówką potem nanosiłam farbę metaliczną w różnym odcieniu aż uzyskałam efekt metalu. I na tym koniec. Flakon gotowy, oczywiście w fioletach pasujący do mojej fioletowej kuchni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz