poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Talerzyk.

Witam Was serdecznie :)

Wybaczcie długą przerwę spowodowaną wyjazdami wakacyjnymi, ostatnio byłam w ciągłej podróży (uwielbiam to). Ale teraz wróciłam i chciałabym Wam zaprezentować cudowne kursy autorstwa Jasmin. Oczywiście serdecznie zapraszam Was na Jej bloga, po ogromną dawkę inspiracji i pozytywnej energii :)






Od kuchni

Receptariusz na wykonanie talerzyka

- talerzyk okleiłam papierem samoprzylepnym (wyrysowanym i wyciętym szablonem z tego papieru )
- następnie przykleiłam motyw z papieru
- środek pomalowałam czarną farbą
- odkleiłam papier
- pomalowałam brzegi konturówką dodając mały motyw koronki
- polakierowałam tylko czarny środek zostawiając przeźroczyste brzegi
- talerzyk może być użytkowy









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz