czwartek, 2 sierpnia 2012

Kwiaty.

Witam.

Autorką poniższego kursu jest Hania739. Możecie go znaleźć również na stronie ArtPasji.

Jak łatwo wykonać kwiat z wykrojników
Do wykonania swoich kwiatów urzyłam wykrojnika Designer Collection - Donna Salazar Rose Creations

Do swojego kwiatka wykorzystałam 4 najmniejsze kwiatko - wykrojniki. Z każdego wycięłam po 2 kwiaty, a z najmniejszego wycięłam 4 kwiatki.

Tuszem potuszowałam brzego kwiatków.

Ponieważ nie będę kwiatków łączyła  ćwiekiem, to każdy kwiatek przyklejam na kolejny - jeden na drugi.

Tu juz naklejone na siebie 2 kwiaty.

Tak nakleiłam na siebie wszystkie 10 kwiatkow: 2 + 2 + 2 + 4 (najmniejsze)

I zaczynam poszczególne kwiatki (po kolei) podnoscić do góry i mocno je ściskać razem.


Ponieżej ściśniętych jest już kilka kwiatków.

Tu zdjęcie pokazyje jak ściśnięte są wszystkie kwiatki.

Teraz powoli zaczynam rozchylać listki.

Tu już rozchyliłam wszystkie te co chciałam. Ponieważ mój kwiat to róża, więc nie rochylam listków do końca.

Można też - jak pokazuję zdjęcie poniżej - lekko rozchylić wszystkie płatki i wtedy włożyć do środka ćwiek (nie koniecznie taki duży jak na zdjęciu). Tu dodatkowo pokazałam, że płatki można leciutko podwinąć pod spód i kwiatek uzyskuje inny wygląd.


Pod spód podwinęłam tylko dolne płatki.
Zachęcam do wykonania własnoręcznie zrobionych kwiatków, bo są one piekną ozdobą kartek, ale nie tylko.
A to moja karteczka z jednym kwiatem.

Do tej kartki wykorzystałam 3 kwiatki. Te najmniejsze kwiatki wycięłam: z wykrojnika urzywając tylko 2 kwiaty najmniejsze: 3 + 4

Życzę miłego kwiatkowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz