czwartek, 2 sierpnia 2012

Kartka.

Witam Was serdecznie :)

Autorką kursu zamieszczonego poniżej jest Hania739.

Kiedyś widziałam w necie karteczkę, którą Wam dzisiaj pragnę pokazać. Ponieważ spodobała mi się, więc postanowiłam zrobić podobną. Trochę czasu minęło od tego postanowienia, ale lepiej późno, niż wcale. Robi się ją bardzo prosto, a kursik zamieszczam poniżej.
Do swojej karteczki użyłam śliczny perłowy papier pochodzący z zestawu DWCV THE LUXURY STACK, wykrojnik gałązka, kwiatki wycięte szablonem Donna Salazar Rose Creations z kolorowych papierów, dziurkacz Rock Fern - gałązka paproci i TEN stempelek - narożnik.
Kartkę zgłaszam na wyzwanie w Szufladzie.







Dla chętnych do zrobienia tej karteczki przygotowałam kursik obrazkowy - zobaczycie sami, że karteczka jest bardzo prosta w wykonaniu.







Zachęcam Was do wykonania podobnej karteczki - uważam, że zawsze fajnie zrobić coś innego, czego nie robiło się do tej pory.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz