czwartek, 2 sierpnia 2012

Kartka w kształcie serca.

Witam :)

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kurs na kartkę w kształcie serca autorstwa Hanii739. Zapraszam Was serdecznie na jej bloga. Kurs można także znaleźć na stronie ArtPasji.

Kartka może być złożona - wtedy jest płaska, po rozłożeniu można ja postawić.
Karteczka może mieć różne kształty (koła, owalu ...)- moja ma kształt serca. Wycinamy z kartki serce.

Następnie składamy kartkę na pół i wycinamy serce, które będzie ze sobą połączone - patrz zdjęcie.

Tak wygląda po rozłożeniu.

Następnie jedno z serc składamy na pół.

Ponieważ swoje serce chciałam przyozdobić falbanką - wykorzystałam do tego dziurkacz Marthy Stewart - Lace Heart. Wycinam szlaczek, nacinam wzór, po nacięciu odpowiednio formuję (o tym jak zrobić obrzeże już opisywałam w innym artykule).

Mając już uformowany pasek - naklejam na obrzeże serca.

Na całość naklejam drugie serce, aby przykryć naklejone części.

A tak wygląda serce po właściwej stronie. Jak widać przwed naklejeniem obrzeża - pocieniowałam boki.

Serduszkowe obrzeże nakleiłam również na podstawę kartki, a górną część serca posmarowałam klejem.

Teraz do posmarowanej klejem części doklejam serce leżące z praej strony.


Teraz można już wykonać dekorację w/g własnego pomysłu. Tak wygląda moja kartka - tu stojąca.

A tu zamknięta.

Zachęcam do wykonania takiej karteczki - pracy nie ma dużo, a wyglada uroczo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz