czwartek, 2 sierpnia 2012

Album - domek.

Witam.

Autorką kursu jest Hania739. Można go znaleźć także na stronie ArtPasji.

Domek może stanowić dekorację, ale również może być wykorzystany jako albumik, w którym umieścimy zdjęcia.
Przygotowujemy tekturkę, z którek wycinamy ściany domku.
Wycinamy również dach, który położymy na domku.
Teraz docinamy kartkę (ten sam rozmiar co ściany domku) - to będzie elewacja domku.
W ścianach bocznych wycinamy otwory na okna i przygotowujemy okiennice.
Nakładamy przygotowane ściany na tekturkę i odrysowujemy miejsce, w którym będzie okno. Następnie naklejamy taśmę obustronnie klejacą ...
Pasek z taśmy odklejamy i przykładamy firankę.
Zanim zaczniemy łączyć ze sobą ściany domku - wycinamy jeszcze z papieru (ja wykorzystałam tapetę) ściany do wewnątrz domku.
Teraz możemy przystąpić do łączenia ścian naszego domku. Wykorzystuję do tego ponownie taśmę obustronie klejącą - patrz fotka.
W miejscach, w których nakleiłam taśmę przyklejam tasiemkę (może to być wstążka ...) - dobrze jednak, by była ona sztywniejsza. W ten sposób łączymy ze sobą wszystkie ściany domku.
Jak widać - przykleiłam również wstążeczkę, która posłuży mi do połączenia ścian, czyli zamknięcia albumiku.
Tak wygląda cały domek przygotowany już do naklejenia papieru na zewnątrz i wewnątrz domku.
Teraz już przyklejamy wycięte części z papieru - najpierw nakleiłam ścianki wewnątrz domku.
Teraz naklejamy ścianki zewnętrzne - tu najpierw ścianki z oknami, a później pozostałe.
Teraz możemy nakleić okiennice (wykorzystałam gotowe). Przed przyklejeniem okiennice pokryłam Sepią accents
Dach domku możemy ozdobić różnie, np. paskami wyciętymi dziurkaczem brzegowym (w formie dachówek). Dach swojego domku ozdobiłam naklejając koronkę, na przemian z wyciętymi paskami, które dodatkowo na brzegach pocieniowałam.
Tak przygotowany domek możemy ozdobić już według własnego pomysłu, a w jego środku możemy przykleić zdjęcia. Życzę wielu pomysłów w projektowaniu własnego M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz