środa, 25 lipca 2012

Z gazetą w tle

Witam Was serdecznie. Chciałabym zaprezentować kurs autorstwa Rudlis.

Pomysł nie jest mój, już kiedyś widziałam wykorzystanie takiego tła w kartkach na blogu scrapperii. A ponieważ kursu/tutorial nie znalazłam, zrobiłam go dla Was.
Potrzebujemy folder do embossingu WAŻNE! należy wybrać folder, który nie ma drobnych elementów, kartkę do wykorzystania (dobrze wybrać o wyższej gramaturze), stempel z drukiem, tusz,

Kartkę wkładamy do foldera. Jak łatwo zauważyć moja kartka ma delikatny motyw, można oczywiście wybrać inny kolor.
i przepuszczamy przez maszynkę ;)
teraz stemplujemy delikatnie tylko wypukłe miejsca, nie zawsze wychodzi idealnie, ale to też ma jakiś urok
 no widać wyraźnie różnicę w wyborze folderu - taki co ma delikatny wzór nie da nam dobrego efektu gazetowego.
Mam nadzieję, że wykorzystacie w swoich pracach ten prosty kursik. Miło będzie jeśli pochwalicie się swoimi pracami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz