środa, 25 lipca 2012

Sercowa zawieszka.

Autorką kursu jest Rudlis. Serdecznie zapraszam na jej bloga :)

Zaczynamy od przygotowania kartek kwadratowych - wymiar dowolny, należy jednak pamiętać, że złożone serce będzie o połowę mniejsze od przygotowanej kartki.
To, które jest w rękach mojej córki złożone było z kartki 30x30 cm, a po złożeniu ma wysokość ok.15 cm, szerokość ok.16-17 cm.

Dla wtajemniczonych w podstawy origami podam tylko informację, że składamy bazę kwadrat.




Kartkę składamy na pół - bok do boku i otwieramy.

To samo robimy z drugiego boku.


Kartkę odwracamy na drugą stronę.

Następnie składamy na pół, ale po przekątnej.


Otwieramy i składamy po drugiej przekątnej.


Uzyskanie linie zagięcia pozwolą nam na złożenie małego kwadratu.



Nożyczkami wycinamy zaokrągloną górną część serducha.



Teraz łączymy serce - sklejając oznaczone boki ze sobą.
Do środka przed sklejeniem można dodać wstążkę lub sznurek i razem połączyć.


Sąsiednie boki również musimy połączyć klejem z dwóch stron.


Mamy gotowe serce, które teraz tylko ozdabiamy według własnego pomysłu.


Moje duże czerwone wypełniłam cukierkami w celofanowych torebkach, dodałam trochę papierowych koronkowych serwetek.


Zamiast sklejać serce po prostu połączyłam je zszywaczem w kilku miejscach, użyłam sznurka zamiast wstążki do zawieszenia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz