środa, 25 lipca 2012

Cieniowanie

Witam Was serdecznie. Autorką poniższego kursu jest Rudlis. Serdecznie zapraszam Was na jej bloga po pełną garść inspiracji.

Sposób ten można wykorzystać nie tylko do wykrojników, ale również podczas ręcznego embossingu (czyli wytłaczania wzoru).



Tak więc na potrzeby własne przygotowałam taki kursik.
Potrzebujemy distressowe tusze (można też użyć innych tuszy) blender oraz przygotowane elementy, które chcemy wycieniować.


W moim przypadku jest to stempelek sukienki dziecięcej oraz wydrukowany napis.


Następnie należy dopasować wykrojnik na wycięty wcześniej element, całość najlepiej umieścić na kartce ksero, aby nie zabrudzić blatu biurka.





Przytrzymujemy wykrojnik tak, aby w czasie tuszowanie nie zmienił położenia względem wyciętego elementu, drugą ręką delikatnie przesuwamy blenderem w kierunku od brzegu wykrojnika na zewnątrz.

Takie ruchy wykonujemy wokół całego elementu.







W ten sam sposób cieniujemy element wycięty szablonem z embossingiem w środku:



Zamiast oryginalnego blendera możemy użyć gąbki kosmetyczne lub wykonać własny blender według kursu na blogu sasilli (mam nadzieję, że nie będzie mi miała za złe, iż podałam link do jej bloga)

W podobny sposób możemy wycieniować wzory wytłoczone ręcznie przy pomocy szablonów do embossingu na przykład takich:



Mam nadzieję, że mój kursik jest dla Was zrozumiały i wykorzystacie ten sposób do ozdabiania swoich prac :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz