piątek, 20 lipca 2012

Łatwe tło mixed-media.

Autorką kursu jest Czekoczyna, na której bloga serdecznie zapraszam :)

Dziś chcę się z Wami podzielić tutorialem na bardzo łatwe mixed-mediowe tło. Na jego bazie wykonałam prostą zakładkę, ale efekt nie jest powalający jeśli chodzi o ilość ozdób. :) Jednak moim celem było przedstawienie Wam techniki.

 

 Oto materiały, których użyłam do wykonania pracy:

- Gesso
- Pasta strukturalna
- Shimmerz Aqua marine, Silver bells
- Pearlz Blue By U, Green with envy
- Blingz Mello Yello
- Metaliczna farba akrylowa
- Pasta pozłotnicza
- Glimmer Mist Gold
- mgiełki własnej roboty: Ecoline + paerfect paerls + woda
- skrawki papierów, taśma malarska, pocztówka, klej i nagrzewnica

Gdy skończyłam pracę z tłem dodałam trochę stemplowania, potuszowałam brzegi i nakleiłam napis.

Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii. Co Wam się podoba w filmiku, a co nie. Przepraszam za te momenty bez dźwięku, ale nowoczesna technika to nie jest moja mocna strona :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz